Popis: Jeden z nejdiskutovanějších filmů roku 2010, který obrazil desítky filmových festivalů, je mnohem více než jeden z nekonečné řady dočasných králů kategorie „nejodpornější film všech dob“. Zatímco velká část jeho konkurentů v zásadě představuje pouze přeborníky ve skoku přes laťku sugestivní zvrácenosti, Srbský film nejen šokuje, ale především zneklidňuje. Deliricky rozklížené vyprávění o sestupu vysloužilého srbského pornoherce do nejtemnějších útrob průmyslu i sebe sama na jedné straně vrší zvrácené sekvence sexuálního násilí, ale současně usiluje o to, aby diváka co nejvíce vtáhlo do dění. Vedle důmyslně vystavěného scénáře, který hrdinu nechává projít třemi odlišnými módy vnímání, toho film dociluje řemeslně precizní formou, která omezuje pochybnosti diváků a činí je tak empatičtější vůči předkládanému dění. S ohledem na extrémní obsah se nelze divit, že dílo debutujícího srbského režiséra dělí diváky na dva vyostřené tábory, ale klíčová je povaha jejich názorového rozkolu. Ten neprobíhá na rovině dojmového líbí-nelíbí, nýbrž se vztahuje k ambicím tvůrců. Srbský film totiž představuje vyhroceně expresivní metaforu pro soudobý úpadek společenských hodnot a úroveň morálky nejen v titulní zemi se stigmatem občanské války, ale i celé východní Evropy, která platí za jednu z nejčilejších porno lokalit světa. Zda je tvůrci zvolený koncept nosný, nebo jen představuje prvoplánovou provokaci, zůstává otázkou pro diváky, a právě ve vyvolání tohoto etického dilematu spočívá jedna z nepopiratelných kvalit snímku.
Popis: Do věznice ukryté v džungli přijíždějí nové dívky. Vědí, že vězení není žádný med, ale to, co je tady čeká, je mnohem horší než jejich představy. Sadistické dozorkyně tvrdě trestají sebemenší prohřešek. Některé vězenkyně jsou umučeny k smrti, jiné, ty krásné, jsou nuceny uspokojovat zvrhlé choutky zákazníků nedalekého nevěstince. Jen ty nejodvážnější se pokusí utéct. Jejich naděje je však mizivá. Stávají se snadnou kořistí pro lovce, kteří nemají slitování.
LÁSKA stojí mimo dobro a zlo. LÁSKA je genetická potřeba. LÁSKA je změněný stav vědomí. LÁSKA je tvrdá droga. LÁSKA je duševní choroba. LÁSKA je mocenská hra. LÁSKA přesahuje lidské já. LÁSKA je oslepující světlo. LÁSKA je sperma, tekutiny a slzy. LÁSKA je vzrušující příběh o chlapci, dívce a DALŠÍ DÍVCE.(Aerofilms)
Popis: Paul a Marie. Milují se, žijí spolu, ale dochází ke krizi jejich sexuálního vztahu. Frustrovaná Marie se vrhá do riskantních dobrodružství s náhodnými známostmi... Neuvěřitelně otevřená sexuální zpověď režisérky Catherine Breillat. Tak otevřená, že jednu z postav musela ztvárnit pornohvězda Rocco Siffredi. Stalo se tak poprvé v dějinách světové kinematografie. Nečekaný skandál na plátnech kin. Film, který Francie oslavuje, Británie zakazuje.(oficiální text distributora)
Zfilmování populární stejnojmenné knihy autora Blanky Lipinské ukazuje Lauru Biel (Anna Maria Sieklucka), úspěšnou hotelovou manažerku, jejíž manžel ale sedí do noci u počítače a jí nezbývá než si vybrat shodného robertka. Na dovolené na Sicílii ji ale zahlédne mladý gangster Massimo Torricelli (Michele Morrone), kterému nedávno zastřelili otce (dost krvavě a před očima). Massimo se do Laury zamiluje, unese ji a sdělí ji, že ji bude 365 dní držet v luxusní vile, dokud se do něho nezamiluje. Tento produkt byl uveden jako první polský erotický film a obsahuje ostře řezané mužské tváře a těla, krásné ženy, bohaté stoly, úchvatnou sicilskou krajinu a moře, luxusní vily a jachty tak, aby byl divák spokojen.(Peabody)
Popis: Bývalý polda si některé věci ze své minulosti rozhodně nechce připomínat. Ale připomenou mu je jiní... Pracuje jako soukromý detektiv, spí se svojí sekretářkou, sleduje lidi za peníze. Až do chvíle, než se mu do života připlete svůdná Raluca a otočí mu ho o 180 stupňů. Je to náhoda, osud, nebo na něj někdo nastražil past? Začnou se totiž dít věci, které by ho ani ve snu nenapadly. Jde v nich o sex, o vraždu, o velké odhalení, drsné připomenutí té proklaté minulosti...(A-Company CZ)
Popis: Otevřená studie ženské sexuality podle kontroverzního dánského režiséra Larse von Triera.