Popis: Jak hluboko vidí snímač? Do vaší hlavy? Do vašeho srdce? Přichází Temný obraz, natočený podle románu legendárního autora žánru sci-fi Philipa K. Dicka, jehož podpis najdete na předlohách k filmům Blade Runner, Total Recall a Minority Report. Režisér Richard Linklater přenáší na plátno provokativní komiksovou formu. Čas: Blízká budoucnost. Místo: Předměstí. Příběh: Propletený, zábavný příběh o lidech závislých na látce D, příběh o vládě, která drze ničí své voliče – jejich občanská práva a osobní vztahy – jen aby je ochránila. Robert Downey Jr., Woody Harrelson, Winona Ryder a Rory Cochrane v rolích vyčerpaných přátel, ktěří se děsí špehů i jeden druhého. Keanu Reeves jako agent, který je zároveň jedním z přátel…až do chvíle, kdy se jeho osobnost rozdvojí. Vítejte ve světě paranoii. Buďte klidní, nikdo Vás nesleduje. Vážně!
Popis: Animovaná sci-fi, natočená podle úspěšného japonského televizního seriálu, začíná v roce 2071. Mars je v ohrožení! V předvečer svátku Halloween vybuchne na dálnici nedaleko kráteru, kde leží hustě obydlené město, teroristická bomba. Výbuch má děsivé následky - 500 mrtvých a zraněných, jež zřejmě zasáhla chemická zbraň. Na dopadení útočníků je vypsána vysoká odměna, a tak se na scéně objeví Bebop a jeho parta a dají se do práce.
Popis: Filmová adaptace kultovního díla Alana Moora. Ve dvou časových linkách se odehrávají dva nejikoničtější příběhy Batmanovy nemesis – muže známého jako Joker. Příběh z jeho minulosti, kdy se z neúspěšného komika stává monstrum. A příběh ze současnosti, kdy Joker postřelí dceru komisaře Gordona Barbaru a samotného komisaře unese do opuštěného lunaparku, kde se ho snaží dovést k šílenství, aby dokázal, že i tomu nejpříčetnějšímu muži stačí "jeden špatný den", aby se z něj stal šílenec.(TwoFace)
Popis: Akira (Sonakshi Sinha) je mladá žena, ktorá v detstve utrpela traumu a preto neskôr podstúpila tvrdý výcvik v sebaobrane. Prakticky už odmalička bola nezávislá a silná osobnosť vyčnievajúca z davu. Po tom ako prestúpi na inú školu, nezapadne automaticky do kolektívu a stane sa tŕňom v päte iných spolužiakov, ktorí jej začínajú robiť naschvály a spôsobovať nepríjemnosti. Následkom toho sa dostane do problému so skorumpovanou miestnou políciou vedenou detektívom ACP Raneom (Anurag Kashyap). Ten sa omylom začne domnievať, že Akira náhodne odhalila jeho nekalé praktiky a jej život sa zrazu ocitne v smrteľnom nebezpečí.(sochoking)
Slavný psychoterapeut Ruben Brandt je nucen uloupit 13 obrazů klasických mistrů ze světových galerií a soukromých sbírek, aby zaplašil příšerné noční můry, které ho začnou po smrti otce sužovat. A tak se svými čtyřmi nevšedními pacienty vytvoří neohrožený gang lupičů, kteří v pravidelných intervalech úspěšně vykrádají nejslavnější muzea - Louvre, Tate, Uffizi, Hermitage a MoMa. "Sběratel" se záhy stává nejhledanějším zločincem planety, na jehož dopadení je vypsaná obrovská odměna, která se blíží stovce milionů dolarů. Po celém světě jej pronásledují gangsteři a lovci hlav. Kartel pojišťoven pověří Mika Kowalského, soukromého detektiva a odborníka na krádeže uměleckých děl, aby tento případ vyřešil.(Cinemax)
Popis: Tentokrát tým majora Motoko Kusanagiho řeší výbuchy ve společnostech, snaží se najít viníka, odhalit způsob provedení a zabránit dalším explozím. Současně detektiv řeší okolnosti smrti svého kolegy, který byl údajně usmrcen výbuchem přehrady. Motoko má snad první dlouhodobější známost a svůj tým by potřeboval doplnit o dalšího člena. Vynořují se také informace z minulosti o super hackerovi jménem Scylla, který má zřejmě nového následníka jménem Fire-Starter.
Popis: New York, konec šedesátých let. Protiválečné nálady a beziluze. Skupina mladých lidí připravuje bombový atentát na kancelářskou budovu firmy, která nelegálně dodvá zvířecí klece na týrání lidí do Jižní Ameriky. Skupibna však má mezi sebou špióna z FBI...Sylvester Stallone hraje radikálně orientovaného studenta Jerryho Savaga. Zamiluje se do krásné Laurie, která je přesným opakem toho, oč se snaží mladí radikálové. Jerry se musí rozhodnout mezi svou láskou a oddaností vůči skupině. Uvědomí si však, že protiválečné hnutí může ublížit všem.(oficiální text distributora)
Popis: Existují hrdinové … existují super hrdinové… a pak je tu Hancock (Will Smith). S velkými schopnostmi přichází i velká zodpovědnost – to vědí všichni – všichni až na Hancocka. Je popudlivý, konfliktní, sarkastický a nepochopený a jeho dobře míněné hrdinské skutky by měly splnit účel a zachránit nespočet životů, ale vždycky to vypadá, že místo toho zanechává za sebou spoušť. Veřejnost má toho všeho konečně dost – dobří obyvatelé Los Angeles jsou vděčni za svého místního hrdinu, ale rádi by věděli, co kdy komu udělali, že si tohohle chlapíka zasloužili. Hancock není typem člověka, kterého zajímá, co si o něm ostatní lidé myslí – do dne, kdy zachrání život Raye Embreyho (Jason Bateman), který pracuje jako PR executive (osoba zodpovědná za styk s veřejností) a kdy začíná cynický super hrdina zjišťovat, že nakonec má přece jen svou zranitelnou stránku. To, aby to pochopil, bude pro Hancocka největší výzvou, jaké dosud čelil – a úkolem, který se může zdát nemožným, protože Rayova žena Mary (Charlize Theron) ho pokládá za ztracený případ.
Popis: Jef Costello je osamělý nájemný vrah, pracující s chirurgickou přesností. Jeho životní postoj se podobá samurajské filozofii. Ačkoliv sledujeme především podrobný záznam ze života hlavního hrdiny, přece jen se postupně vynoří dramatická zápletka. Jeden z jeho zločinů má totiž svědka, ale hlavní hrdina se přesto nebojí prozrazení. Dle režiséra bylo totiž záměrem vylíčit schizofrenní stav. Autobiografickým bodem Samuraje je vykreslení samoty jako stavu existence: Jean-Pierre Melville toužil po samotě, jeho hrdinové po ní touží také, a Alain Delon v hlavní roli ji dovádí téměř k dokonalosti. Proto se film jmenuje Samuraj, jak vysvětluje již úvodní titulek. Nicméně ten je pouhou citační mystifikací. Zároveň jde o první film, který spolu s Armádou stínů a Osudovým kruhem tvoří triptych estetického hledání černobílého filmu v barvě. Především postprodukční techniky umožňovaly různé způsoby „zešedivění“ filmu: bylo například možné úmyslně zastřít odstíny, oslabit kontrasty při přechodech mezi barvami nebo „ušpinit“ barvy. Technická část štábu se proto již během natáčení snažila o promyšlené potlačení barev. To znamenalo například důmyslný výběr dekorací a kostýmů, aby bylo dosaženo celkového temnějšího ladění obrazu a truchlivé, fatalistické atmosféry.